Náš svět je zaplaven reklamními značkami. Setkáváme se s nimi dnes a denně -symboly, obrazy, názvy. Výrazná značka je konkurenční výhodou. A co my, lidé? Potřebujeme taky svoje reklamní značky? Pro výrobce produktu jsou značky nepostradatelné. Bez nich by výrobek zapadl v záplavě jiných produktů. Ale jak to je, když je „zbožím“ člověk? Mezi reklamou propagovaným produktem a například člověkem nabízejícím své služby na trhu práce existuje jistá analogie. I jemu se hodí, dokáže-li sám sebe zviditelnit, upozornit na sebe. A podobně chce-li mladík získat milovanou dívku, upoutání její pozornosti na svou osobu jest podmínkou nutnou. Mohlo by se až zdát, že pokud vlastní značku nebudujeme, cosi podstatného jsme zanedbali a honem rychle bychom to měli napravit, aby nás druzí nepředhonili. Představa celospolečenského přejmutí americké vychloubačnosti však mnohým z nás dvakrát příjemná není. Jaká jsou pro a proti self brandingu - budování a prodávání vlastní značky?
Placená zóna
Předplaťte si časopis a od dalšího vydání získáte neomezený přístup k článkům publikovaným od r. 2005 až do současnosti.