Má si základní škola přibírat další předměty typu finanční gramotnost, sexuální výchova, etika a podobně, nebo se má držet klasických „vědeckých“ předmětů?
Má si základní škola přibírat další předměty typu finanční gramotnost, sexuální výchova, etika a podobně, nebo se má držet klasických „vědeckých“ předmětů?
Všechny tyhle věci se na školách samozřejmě učit MUSÍ a je víceméně jedno, jestli v rámci předmětů klasických, nebo samostatně. Já jsem spíš pro zařazení téhle látky do výuky tradičních předmětů, ale mám to tak 60 : 40. Jde ale taky o to, KDO a JAK to učí – aby finanční gramotnost neučil člověk finančně negramotný, sexuální výchovu úchyl, etiku lump nebo naopak třeba náboženský fanatik.
Michal Černý, ZŠ Praha-Klánovice
Placená zóna
Předplaťte si časopis a od dalšího vydání získáte neomezený přístup k článkům publikovaným od r. 2005 až do současnosti.