Zavítáte-li do knihkupectví, udeří vás do očí přehršel titulů jako Pětiminutové pohádky na dobrou noc, Krátké pohádky na dobrou noc, Krátké pohádky pro unavené rodiče či 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče.
Zavítáte-li do knihkupectví, udeří vás do očí přehršel titulů jako Pětiminutové pohádky na dobrou noc, Krátké pohádky na dobrou noc, Krátké pohádky pro unavené rodiče či 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče. Společnost Reader`s Digest nabízí zkrácené verze známých románů. Nakladatelství Argo láká čtenáře na překladové knihy z antiky sloganem „Ani skladník už nemá čas přečíst si Vergilia v originále“. Český rozhlas slaví úspěch se sérií Minutové hry. Řetězec McDonald's inovuje menu Happy Meal, v němž si děti mohou vybrat mezi hračkou a knížkou – nejspíš takovou, jíž stačí přečíst, než dojí cheeseburger a hranolky. Zcela zaneprázdněným rodičům vycházejí vstříc „čtecí tety“, které si lze objednat na večer domů a ony za úplatu přečtou vašim dětem pohádku. Co se to stalo s naším časem? Kam zmizel? Vždyť přece přísloví praví: Když Bůh dělal čas, udělal ho dost! Snad to nedopadne, jak nedávno prorokovala jistá celebrita: „Asi budeme číst už jenom leporela.“ Jestlipak dotyčný věděl, že tento typ knihy dostal název podle Leporella, sluhy Dona Juana, který ve formě rozkládací obrázkové knížky opatroval album pánových milenek?