Seminář "Komunikace v náročných situacích II" se zaměřuje na rozvoj dovedností efektivní komunikace v náročných situacích. První blok se věnuje popisné komunikaci, která je klíčová při jednání s rodiči, a spolupráci s podpůrnými institucemi jako pedagogicko-psychologická poradna a OSPOD. Druhý blok zahrnuje duševní hygienu a relaxační techniky, které účastníci aktivně nacvičují, aby se připravili na stresové komunikační situace. Jedná se především o techniky mindfulness, aktivní imaginace a práce s tělem, které vedou k rychlému psychickému uvolnění. Třetí blok pak nabídne soubor kazuistik a prostor pro sdílení vlastních zkušeností.
Z ohlasů účastnic
...Obě lektorky měly velmi dobře připravené prezentace, vše vysvětlily a proložily ukázkami...
...Výborné, možná by se uživil i 3. díl...
...Seminář byl srozumitelný, jeho téma plně využiji v práci s rodiči dětí, ale i s ostatními lidmi...
Vystudovala PedF Univerzity Karlovy, obor psychologie a speciální pedagogika, následně získala doktorát v oboru pedagogická psychologie. Absolvovala výcvik krizové intervence a psychoterapeutický výcvik. Působí jako odborná asistentka na katedře psychologie PedF UK, školní psycholožka a poradenská psycholožka v Akademické poradně PedF UK. Na svém kontě má bohatou publikační činnost.
Vystudovala obor pedagogika-psychologie a jednooborová psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Titul docenta získala na Trnavské univerzitě v Trnavě. Věnuje se výuce pedagogicko-psychologických disciplín na Vysoké škole tělesné výchovy a sportu Palestra, Lékařské fakultě Univerzity Karlovy a Vyšší odborné škola Palestra. Má zkušenosti ze soukromé poradenské praxe, působila také jako poradenský psycholog v pedagogicko-psychologické poradně. Je členkou České pedagogické společnosti, Českomoravské psychologické společnosti a Asociace školních psychologů. Věnuje se také publikační činnosti.