Chuchel míří za třešní

V těchto dnech vychází nová počítačová hra, na níž se výtvarně podílel náš spolupracovník Jaromír Plachý. Hra se jmenuje Chuchel a je na hony vzdálena běžným střílečkám a skákačkám. Po projektech Botanicula či Machinárium představuje Chuchel další opus z řady netradičních her, které sázejí na osobitou grafiku, propracované animace, absurdní humor a hlavně nekonečnou hravost. Hlavní hrdina Chuchel vypadá jako neučesané klubko prachu a vlasů, inteligentní je podle tvůrců „asi jako brambora“ a při honbě za vytouženou třešní neustále kníká, mrmlá, kvoká a ševelí. Ač se to nezdá, Chuchel je logická hra založená na putování za určeným cílem. A rozhodně se při ní pobaví děti i dospělí. Kongeniálně groteskní hudbu obstarala alternativní skupina DVA, která vytvořila už soundtrack ke hře Botanicula, za nějž dostala na Festivalu nezávislých her v San Francisku ocenění Excellence in Audio Award (tzv. „herní Oscar“).


V těchto dnech vychází nová počítačová hra, na níž se výtvarně podílel náš spolupracovník Jaromír Plachý. Hra se jmenuje Chuchel a je na hony vzdálena běžným střílečkám a skákačkám. Po projektech Botanicula či Machinárium představuje Chuchel další opus z řady netradičních her, které sázejí na osobitou grafiku, propracované animace, absurdní humor a hlavně nekonečnou hravost. Hlavní hrdina Chuchel vypadá jako neučesané klubko prachu a vlasů, inteligentní je podle tvůrců „asi jako brambora“ a při honbě za vytouženou třešní neustále kníká, mrmlá, kvoká a ševelí. Ač se to nezdá, Chuchel je logická hra založená na putování za určeným cílem. A rozhodně se při ní pobaví děti i dospělí. Kongeniálně groteskní hudbu obstarala alternativní skupina DVA, která vytvořila už soundtrack ke hře Botanicula, za nějž dostala na Festivalu nezávislých her v San Francisku ocenění Excellence in Audio Award (tzv. „herní Oscar“). 


Jan Nejedlý