Reforma školství není pro média přitažlivá

Sdělovací prostředky nedokážou vysvětlit školskou reformu. Ta totiž na sebe může jen těžko vázat mediálně zajímavé"příběhy". Na diskusi pořádané Stálou konferencí asociací ve vzdělávání o možnostech mediální propagacezměn českého školství to v polovině prosince řekl mediální odborník Jan Jirák. Veřejnost často neví, proč je v českých školách třeba změnit a reformovat způsob výuky. Silnější mediální kampaň by pomohla vyvolat diskusi odůvodech a cílech reformy nejen mezi rodiči, ale také mezi samotnými učiteli. Podle poradce ministryně školství Martina Profanta však ministerstvo žádnou vysvětlující mediální kampaň neplánuje."Informací je dost, chybíale zájem kvalifikované veřejnosti,"řekl. Ředitel základní školy v Sedlčanech Jaroslav Nádvorník ale soudí, že ministerstvo udělalo velmi málo pro propagaci reformy i mezi samotnými pedagogy."Pokud se nepodařípřesvědčit učitele, aby reformu vzali za svou, nebude úspěšná,"zdůraznil.

Placená zóna

-red-